ஜ۩۞۩ஜ*به وبلاگ تنهایی خوش اومدین* ஜ۩۞۩ஜ

ஜ۩۞۩ஜ*به وبلاگ تنهایی خوش اومدین* ஜ۩۞۩ஜ

بفهم

*****

وقتی کسی به عشقش میگه نفسمی…
یعنی نمیشه نفسم رو با کسی قسمت کنم,
یعنی آدم باش و فقط مال من باش !
یعنی چشمات باید فقط منو ببینه
بفهم لطفا … 

*****



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت18:30---17 آذر 1392
یه خبر دارم- اینو کسی برام فرستاده مال من نیست:ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میفته! میخواین صورت کسی رو که واقعا دوستون داره ببینین؟ اینو به 10 نفر بفرستین بعد برین به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx (این یه بازیه فرانسویه) صورت کسی که دوستون داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه) من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت این طوری نمیشه باید به 10 نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...!

سارا
ساعت17:15---16 تير 1392
سلام خوبی؟ دوست من وبلاگت را از وبلاگ های بروز شده پیدا کردم و خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم ولی خیلی ناراحت شدم چون بازدیدت خیلی کمه یه پیشنهاد بهت می کنم و یه سایت دارم بیا وبلاگت را داخل سایتم ثبت کن تا بازدید کننده های وبلاگ من بیان به تو هم سر بزنن منتظرت هستم گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: benyamin ׀ تاریخ: یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدین $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________________ _______$$$$$$$$$$________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _______$$$$$$$$$$________ _________________________ _________________________ ____$$$$$_______$$$$$____ __$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__ _$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______$$$$$$$$$$$$$______ ________$$$$$$$$$________ _________$$$$$$$_________ __________$$$$$__________ ___________$$$___________ ____________$____________ _________________________ _________________________ _$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$$_______$$$$$$___ ____$$$$$$_____$$$$$$____ ______$$$$$$$$$$$$$______ ________$$$$$$$$$________ _________________________ _________________________ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , bialove.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM