ஜ۩۞۩ஜ*به وبلاگ تنهایی خوش اومدین* ஜ۩۞۩ஜ

ஜ۩۞۩ஜ*به وبلاگ تنهایی خوش اومدین* ஜ۩۞۩ஜ

امروز

امروز نیز رفت و شبی دیگر به دنبالش و من باز با غمهای فراوانم تنها

ماندم تنهای تنها . ای غمها ای زندگی تلخ . خدارا دست از سرم

بردارید چرا هر روز بیشتر مرا در خود فرو میبرید چرا من باید شب و

روز از دست شما رنج بکشم اخر چرا شما از جان من چه میخواهید

امروز هم رفت و روزی دیگر بر زندگی سیاهم در این دنیای فانی سپری

گشت رفت تا ظلمت شب را جایگزین خود سازد هیاهوی روز به پایان

رسیده و جای خود را به سکوت شب سپرداما باز این ناله از دلم بر

میخیزد و در تاریکی شب این نوا را سر میدهد که از زندگی بیزارم

آه چقدر غمگینم و چنان زیر بار گرانش دست و پا میزنم که توانی در

برابرش در خود نمیبینم. آیا میشود که من هم مثل خیلی ها شاد و

سرحال و کام چشیده روزگار را بگذرانم آیا روزی میرسد که پرنده شوم

غم آشیانه اش را از بام من برگیرد و برای همیشه وداع گوید .

آه ای غم کاش ترا صد چندان داشتم اما راز دلم بی دلیل تنهایم

نمیگذاشت .

با انکه برایم سوگند خورده بودی که هیچ وقت تنهایم نگذاری اما

یکدفعه بی دلیل ترکم کردی و دیگر هیچ وقت ندیدمت اما تا ابد

دوستت دارم راز دل و در قلب من جای داری



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: benyamin ׀ تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش اومدین $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________________ _______$$$$$$$$$$________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _________$$$$$$__________ _______$$$$$$$$$$________ _________________________ _________________________ ____$$$$$_______$$$$$____ __$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__ _$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______$$$$$$$$$$$$$______ ________$$$$$$$$$________ _________$$$$$$$_________ __________$$$$$__________ ___________$$$___________ ____________$____________ _________________________ _________________________ _$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$_________$$$$$___ ___$$$$$$_______$$$$$$___ ____$$$$$$_____$$$$$$____ ______$$$$$$$$$$$$$______ ________$$$$$$$$$________ _________________________ _________________________ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , bialove.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM